top of page

Levél dédimamåhoz - egy dédunoka lélek emlékezete


Transzgeneråciós emlékezet, genoszociogram

A nƑi termĂ©szet nagyon sĂ©rĂŒlĂ©keny.

MeggyalĂĄzhatĂł.

MegerƑszakolható.

Ugyanakkor szent, mert Ă©letet ad.

–DĂ©di mama, ez veled is megtörtĂ©nt! Ami veled törtĂ©nt az borzasztĂł Ă©s igazsĂĄgtalan! EgyedĂŒl a te szĂ©gyened lett! NĂ©mĂĄn, megalĂĄzva vitted. Pedig Ă©n tudom, ez az összes fĂ©rfi szĂ©gyene is egyben. És a vilĂĄgĂ©, hogy magadra hagyott bajoddal! Én csak a dĂ©dunokĂĄd vagyok, kisfiĂș Ă©s mĂ©ly hittel Ă©s elszĂĄntsĂĄggal jelentem ki, Ă©n soha nem leszek olyan, mint azok a fĂ©rfi ĂĄllatok! Én soha nem engedek az ösztönnek Ă©s a dĂŒhnek, a fĂ©rfiassĂĄgnak
 Ereimben Ă©rzem, ami veled törtĂ©nt Ă©s tudattalanul fogadom e sorokat. A te tapasztalatod nagyanyĂĄmra Ă©s anyĂĄmra is kihatott. A szeretet elleni vĂ©tek nem mĂșlik el nyomtalanul az Univerzumban. A fĂ©rfiassĂĄg veszĂ©lyes Ă©s kiszĂĄmĂ­thatatlan. Ez lett a te tapasztalatod. Ezt ösztönösen Ășgy is vĂ©dted, dĂ©dimama, hogy csak lĂĄnyoknak adtĂĄl Ă©letet! Ahogy a lĂĄnyaid is, Ă©s az Ƒ lĂĄnyaik is. Ezzel is kivĂ©dve, hogy ami veled törtĂ©nt az mĂĄs nƑkkel ne törtĂ©nhessen meg. AztĂĄn hirtelen anyĂĄmnak megszĂŒlettem Ă©n. Valami mozdult, valami felbukkant. De ne fĂ©lj, Ă©n nĂ©mĂĄn, tisztelettel majd viszem helyetted. JĂł Ă©s mĂ©ltĂł dĂ©dunokĂĄd leszek. Zsigereimben marad egy Ă©rzĂ©s, amit szinte az Ă©letben maradĂĄsommal kötök össze – alkarom elnehezĂŒl, orrom Ă©s garatom tompa nyomĂĄst Ă©rez. VĂ©gigkĂ­sĂ©ri gyerekkoromat, vĂĄratlan, összefĂŒggĂ©stelen zsigeri jelzĂ©s. Hol megjelenik, hol nem. AztĂĄn ez Ă©vekkel teljesen felejtĂ©sbe merĂŒl.

De most Ășjra emlĂ©kszem. SzembesĂŒlök, hogy azonosultam vele. FelnƑtt fĂ©rfi Ă©letem sorĂĄn csak azt Ă©rzem, tehetetlen vagyok. Nem lehetek az, aki vagyok. Nem tehetem azt, amit szeretnĂ©k. Nincs bizalom. Nem bĂ­zom az Ă©letben, sem önmagamban, sem fĂ©rfiassĂĄgomban. Az Ă©n azonosult vilĂĄgomban a nƑk erƑsek, a fĂ©rfiak követik Ƒket Ă©s azt teszik, amit mondanak nekik. Azt tanultam ez a rend. NagyanyĂĄm Ă©s nagyapĂĄm, apĂĄm Ă©s anyĂĄm mintĂĄja, mind ezt erƑsĂ­tettĂ©k bennem. Így vĂĄlasztok felesĂ©get is magamnak. Hisz tudjuk, a mi csalĂĄdunkban a nƑk az erƑsek. ErƑsebbek, mint a fĂ©rfi. És igyekszem megfelelni.

Csak az a dĂŒh ne jönne folyton! Pedig megfogadtam Ă©n soha
. De a dĂŒh, jön, feltartĂłztathatatlanul a legvĂĄratlanabb pillanatokban, a legaprĂłbb helyzetben
 Pedig megĂ­gĂ©rtem, hogy lojĂĄlis, jĂł dĂ©dunokĂĄd leszek, kisfiĂșkĂ©nt, elsƑkĂ©nt a sorban! Kudarc vagyok. Semmi sem sikerĂŒl Ă©s jön össze. Lassan összetörök, tönkre megyek, megbetegedek.

Aki önmagĂĄn dolgozik, gyĂłgyĂ­tja lemenƑ Ă©s felmenƑ ĂĄgĂĄt egyarĂĄnt!

DĂ©dimama, Ă©n csak az unokĂĄd vagyok! Köszönöm, hogy nehĂ©z tapasztalataid ellenĂ©re tovĂĄbb adtad az Ă©letet nagymamĂĄmnak, majd anyĂĄmon keresztĂŒl megĂ©rkezhetett hozzĂĄm. Az Ă©letemet kaptam, az Ă©letem az enyĂ©m. Azon, ami veled törtĂ©nt a tudattalan elhatĂĄrozĂĄsom nem segĂ­t! Az, ami veled törtĂ©nt, megtörtĂ©nt, nagyon rĂ©gi törtĂ©net, Ă©n csak a kicsi vagyok a sorban, nincs rĂĄhatĂĄsom. Elfogadom nehĂ©z sorsodat Ă©s tisztellek. Jön a fellĂ©legzĂ©s. MĂ©lyen mellkasbĂłl. Lehetek az, aki vagyok! Lehetek önmagam! Lehetek fĂ©rfi! Vannak erƑssĂ©geim, kĂ©pessĂ©geim, ezek tĂĄmogatnak engem. Lassan megtanulok bĂ­zni abban, amit megismerek. Önmagamban is. Az örökölt rĂ©gmĂșltat leteszem. MegkönnyebbĂŒlök. Újra jelez a zsigeri alkar, de szĂ©pen kioldĂłdik – dĂ©dimama, ez a te tapasztalatodhoz tartozik. Ahogy lefogtak, ahogy befogtĂĄk a szĂĄdat
 Most mĂĄr teljesen biztos vagyok benne, ez nem az Ă©n emlĂ©kem, ez nem az enyĂ©m. Csak örököltem.

ErƑs Ă©s bĂĄtor vagyok, hogy a sajĂĄt Ă©letemet Ă©ljem! VĂ©gre igent mondok a fĂ©rfi Ă©s nƑi energiĂĄimra egyarĂĄnt. A kettƑ összeĂ©r bennem. EgysĂ©gĂ©lmĂ©nyben vagyok. Az Ƒsökkel kapcsolĂłdom Ă©s helyre ĂĄll a rend. BizonyossĂĄgot nyerek, hogy mindenki elbĂ­rja sorsĂĄt. Hirtelen meglĂĄtom, hogy apĂĄm nem az elnyomott, erƑtlen ember, hanem Ƒ Ă­gy volt FÉRFI! EbbƑl a fĂ©rfiassĂĄgbĂłl nekem is jutott bƑven. Felszabadulnak a lekötött energiĂĄim Ă©s Ășjra van magabiztossĂĄgom! Lassan oldĂłdom fel az önszeretetben Ă©s az önbizalomban. És tisztĂĄn lĂĄtok mindent, miĂ©rt ĂĄlltam ĂĄllandĂł harcban önmagammal! A csata lelkemben zajlott. Most minden eltƱnik Ă©s bĂ©kĂ©s, nyugodt erƑs Ă©rzĂ©s ĂĄraszt el. ÁtjĂĄr mindenhol! MegkönnyebbĂŒlök! KioldĂłdom! Akkor is jĂł csemetĂ©tek vagyok, ha a magam ĂștjĂĄt jĂĄrom Ă©s önmagam vagyok! TeremtƑ fĂ©rfi vagyok Ă©s Ă©lvezem az Ă©letem! Rendben vagyok!

Salamon Laura

Atlantisz emlékezete, a lélek jåtéka részére

Ha tetszett a cikkĂŒnk, kövess minket Facebookon is!

Lehet ezek a korĂĄbbi cikkek is Ă©rdekesek lehetnek szĂĄmodra, olvass tovĂĄbb:

215 views0 comments
bottom of page